Godt Nytt år fra styreleder!

Nordis_fotografbilde_2016_lite.jpg

AIK ønsker alle medlemmer, klubbledere og styremedlemmer et riktig godt nyttår. Vi er utrolig stolte av det tilbudet Akershusidretten står for, og ønsker å takke dere alle for den frivillige innsatsen dere legger ned, for at hjulene skal gå rundt.

Vår målsetning og vårt største ønske er at alle barn og unge som hver dag møter opp i sin klubb får en positiv og god opplevelse. Idrett skal være gøy. Det skal drives innenfor trygge rammer, og barn og unge skal møtes av gode voksenmodeller. Alle dere ute i klubbene gjør dette mulig, og vi kan hver dag glede oss over de aktivitetene som foregår.

Antall medlemmer i Akershusidretten vokser, og flere og flere ventes å stifte bo i vårt fylke. Vi håper og tror mange nye innbyggere finner veien til våre aktivitetstilbud. Idrettskretsen tilbyr klubbstøtte og faglig veiledning der det trengs. Nøl aldri med å kontakte oss, vi er til for dere.

Vi har mange gode idrettsutøvere i Akershus, også i toppidretten. Men det viktigste grunnlaget står dere for når dere hver dag tar i mot ivrige unge som kjenner på idrettsgleden fra sitt ståsted. Alle ønskes velkommen, og kanskje er det spesielt viktig at vi ser oss rundt og fanger opp de som av ulike grunner står i fare for å ikke kunne delta. Ingen blir gode alene, og vi ser at det er mange gode klubber i kretsen som har gode ideer og erfaringer. Del med hverandre, og sammen kan vi kanskje utvikle et enda bredere tilbud. Husk, nettopp dere gir dem minner for livet, og det er meningsfull bruk av fritid det.

Med ønske om at 2017 blir et godt år for alle i Akershusidretten!

Nordis Vik Olausson
Styreleder AIK