APD Vandretur 2.jpg

Aktiv på Dagtid - midlertidig stengt til etter sommerferien!

Med bakgrunn i situasjonen vi er i og den usikkerhet det er til når aktivitetene kan tilbys på en sikker måte. Har vi gjort en vurdering om at Aktiv på dagtid holder midlertidig stengt til etter sommerferien. Vi håper at vi kan starte opp igjen mandag 17. august.

Norsk idrett forholder seg til offentlige helsemyndigheters anbefalinger. Idretten har i dag mulighet til å organisere fysisk aktivitet med inntil 5 personer i en gruppe med tilhørende tiltak. Aktiv på dagtid har mange deltakere og vi ser ikke at dette er gjennomførbart med våre ressurser.  Treningssenter og basseng er fortsatt stengt.

Opprinnelig plan er å starte opp med aktiviteter igjen mandag 17. august.  Vi vil arbeide for å tilby aktiviteter sammen med de ulike aktivitetsleverandørene fra denne dagen, tilpasset til de retningslinjer som til enhver tid er gjeldende.

Vi vil informere fortløpende om situasjonen på Aktiv på dagtid sin nettside/facebook side, og gi beskjed om videre utvikling.

Årets turkampanje i Østfold – gratis!
Aktiv på dagtid har gjennom et samarbeid fått ta del i turkampanjen til Østfold bedriftsidrettskrets.  Deltakerne i aktiv på dagtid kan benytte Ti på Topp gratis. Dette er er turopplegg med 15 turer rundt omkring i Østfold. Deltakelsen gjøres ved å laste ned en app, og legge inn verdi koden: 654AA816 – dette gir gratis bruk av tilbudet.

Les mer om Ti på Topp her.

Eventuelle spørsmål om treningskort etc kan rettes til André Hansen –
andre.hansen@idrettsforbundet.no – mobil: 90667639