Foto: Erik Ruud

NIFs anleggs- og idrettsrådskonferanse

Norges idrettsforbund inviterer til anleggs- og idrettsrådskonferanse på Gardermoen lørdag 15. og søndag 16. oktober. I tillegg inviterer vi i samarbeid med Viken idrettskrets til en anleggsbefaring på ettermiddag fredag 14. oktober.

Om konferansen
Norges idrettsforbund inviterer idrettsråd, idrettskretser og særforbund til Anleggs- og Idrettsrådskonferansen 2022 på Scandic Oslo Airport Hotel lørdag 15. og søndag 16. oktober.

Det legges opp til to spennende og fullpakkede konferansedager hvor alle skal få delta aktivt. Programmet består av innlegg, paneldiskusjoner, gruppearbeid, et idrettspolitisk verksted, og en spørretime hvor idrettsstyret svarer på dine spørsmål.

Fokus for konferansen vil være:

• Anlegg og hvordan vi kan samarbeide for å få bygget flere anlegg
  • Idrettens mål og prioriteringer fremover. Våren 2023 skal det vedtas en ny langtidsplan, Idretten vil!, og en ny anleggsstrategi, Idretten skal! I arbeidet med å finne de rette målene og prioriteringene etterspørres dine synspunkter og erfaringer.

Se det fulle programmet for konferansen!

Det er et begrenset antall plasser tilgjengelig på konferansen og vi benytter «førstemann til mølla»- prinsippet. Det anbefales derfor at man melder seg på så fort som mulig.

Befaring
NIF og Viken idrettskrets inviterer i tillegg til en befaring fredag 14. oktober hvor vi skal besøke «Snø», som er Norges første innendørsskianlegg, og Nes Arena / Hvam idrettspark, som blant annet inneholder en friidrettshall, klatrevegg og treningsstudio, kunstgressbaner og mye mer.

Praktisk informasjon

Konferansen:

Sted: Scandic Oslo Airport Hotel
Tidspunkt: Lørdag 15. oktober kl. 09.00 til søndag 16. oktober 13.00
Pris: 2 490 kroner

Prisen inkluder deltakelse på konferansen, overnatting fra lørdag til søndag, møtemat og alle måltider fra lunsj lørdag til og med lunsj søndag.

Tillegg for overnatting fra fredag til lørdag er 890 kroner.

Befaringen:

Avreise: Fredag 14. oktober klokka 14.00 fra Scandic Oslo Airport Hotel
Pris: 100 kroner. Dette inkluderer buss, et lett måltid og omvisning på anleggene.

Middag fredag:

De som kommer til hotellet fredag, inviteres til en felles middag i restauranten klokka 20.00.

Pris: 250 kroner.

Påmeldingsfrist for alt er 30. september!

Påmelding gjøres her.

Tilskudd til reisekostnader
Norges idrettsforbund ønsker at flest mulig skal ha mulighet til å delta på konferansen og befaringen og subsidierer derfor disse noe.

Konferansen er lagt til Gardermoen da det er enkelt å reise dit, men reisekostnadene vil variere. NIF har derfor besluttet å gi et reisetilskudd til idrettsrådene i Troms og Finnmark, Nordland, Trøndelag, Møre og Romsdal, Vestland, Rogaland, Agder og Vestfold og Telemark på 600 kroner per person som deltar på konferansen. Tilskuddet vil framkomme på fakturaen til disse idrettsrådene, men vil ikke synes på kvitteringen dere får når dere melder dere på konferansen.

Spørsmål/kontaktperson
Har du spørsmål som gjelder konferansen eller befaringen, ta kontakt med Torstein Busland på telefon 909 26 979 eller e-post torstein.busland@idrettsforbundet.no.

Én person kan melde på flere. Det er viktig å ha fakturaadresse, telefonnummer og e-postadresse klart for de man skal registrere før man starter påmeldingsprosessen.