Vestfold og Telemark idrettskrets logo

#tilbaketilidretten - søk om tilskudd til aktivitet

Vestfold og Telemark idrettskrets og Vestfold og Telemark fylkeskommune har gleden av å utlyse 1 million kroner til aktivitet i forbindelse med #tilbaketilidretten.

Kampanjen #tilbaketilidretten er et av flere viktige bidrag i gjenåpningen av idretten. Målsettingen er å få gamle og nye medlemmer og frivilige tilbake til idrettslagene.

Vårt bidrag i gjenåpningen er blant annet å styrke idrettslagene sine økonomiske rammer ved å tildele idretten i fylket 1 million kroner til aktivitet denne høsten.

Vi håper dette bidrar til at flest mulig idrettslag kan delta i kampanjen ved å arrangere små og store idrettsarrangement og tilby aktivitet til eksisterende og nye medlemmer.

Maksimal søknadssum er 20.000 kroner.

Vi har satt en øvre grense på 20.000 kroner slik at flest mulig idrettslag kan få tilskudd. For fleridrettslag er det mulig for særidrettsgruppene å søke hver for seg (altså kan for eksempel både fotballgruppa og sykkelgruppa søke om inntil 20.000 kroner hver seg).

Alle idrettslag oppfordres til å søke

Vi ønsker aktivitet i hele fylket. Vi oppfordrer derfor alle om å søke. Det er ikke et krav om at aktiviteten/arrangementet må gjennomføres den 25/9 eller i selve kampanjeuken. Idrettslaget står fritt til å finne det tidspunktet som passer best. Dersom det er enklere for idrettslaget å avvikle et arrangement tidligere eller senere så er det helt i orden. Det aller viktigste er at idretten klarer å tilby mest mulig aktivitet i sine lokalmiljø gjennom høsten.

Søknadsskjema
Fyll ut søknadsskjemaet på denne siden (nedenfor) eller åpne skjemaet i et nytt vindu ved å klikke på linken i høyre kolonne.

Søknadsfrist er 10. september.

Søk om tilskudd

Lisbeth Danielsen
Seniorrådgiver Lov og organisasjon

Spør meg om utlysning og tildeling av midler.