Foto: Julia Marie Naglestad/NRK

Tiril Sjåstad Christiansen og Nicolay Ramm skal lede Idrettsgallaen

Programleder og komiker Nicolay Ramm og fristilutøver Tiril Sjåstad Christiansen skal lede Idrettsgallaen 2019 i DNB Arena.

Nicolay Ramm har blitt en kjent figur i NRKs sportssendinger og underholdningsprogram, blant annet gjennom programmet "Helt Ramm" hvor han fant på sprell med kjente norske idrettsutøvere i forbindelse med store idrettsarrangementer som VM og OL.

Med-programleder Tiril Sjåstad Christiansen er fremdeles aktiv fristilutøver, og skal debutere som programleder i DNB Arena. Hun legger ikke skjul på at Nicolays erfaring senker skuldrene.

– Nicolay har imponert meg fra dag én! Han byr på seg selv og er like leken som meg. Dessuten beroliger det meg at han er så dreven som programleder. Så jeg er faktisk ikke nervøs i det hele tatt, sier Sjåstad Christiansen til NRK. Ramm forteller på sin side at den ferske programlederen er modig som debuterer under et stort show som Idrettsgallaen.

Få med deg Idrettsgallaen på nært hold

Idrettsgalla 2019 arrangeres i DNB Arena 5. januar 2019. Det skal deles ut priser i 11 kategorier, samt en hederspris. De nominerte blir offentliggjort like før jul.

Rogaland Idrettskrets har 100-årsjubileum i 2019, og ønsker å benytte idrettsgallaen til å feire seg selv og idretten når Idrettsgallaen arrangeres i vår region. Derfor har vi et fullspekket program under galla-helgen, og du kan få med deg viktige og spennende debatter under RIKskonferansen, prøve et mangfold av idretter og møte idrettshelter på RIKsidrettsdagen - helt gratis og åpent for alle.

Les mer om aktivitetene du kan delta på her, og ikke glem å sikre deg billetter til selve Idrettsgallaen her. Hva med en julegave til den som har alt?