underwater.jpg

Takk for digitalt dialogmøte!

Rogaland idrettskrets inviterte alle idrettslag, idrettsråd og særkretser i fylket vårt til digitalt dialogmøte tirsdag 26. mai. Vi tok opp en rekke spørsmål knyttet til blant annet nasjonale tiltakspakker, konsekvenser av koronasituasjonen, gjenåpning av idretten mm.

Klikk her for å sjekke ut opptak fra møtet!
Dersom noen ønsker presentasjonen, finnes den her.

Medvirkende og program:

Karen Kvalevåg er generalsekretær i Norges Idrettsforbund - og ikke minst fra Karmøynå. Karen er med oss for å fortelle litt om status på nasjonale tiltakspakker.

Jan Kåre Jakobsen er konsulent i Norges Håndballforbund region Sør-Vest og representerer en stor særidrett. Også fordi håndball er en av de idrettene som vi finner representert i de fleste fleridrettslag. Jan Kåre er opptatt av gjenåpning av idrettslagene. Og i likhet med oss alle; rammebetingelser!

Staale Grude Haaland er leder av idrettsrådet i Time. Staale er en allsidig ringrev med fartstid som folkevalgt både i fylkeskommunen og i Time. I tillegg sitter Staale i styret til RIK.

Styreleder i RIK, John Arve Hveding, innleder møtet, og Gjert Smith jr. og Rune Røksund fra administrasjonen vil også gi noen orienteringer.

Vi tar opp følgende temaer:

• Nasjonale tiltakspakker: Status og nytt vindu fram til 15. juni
  • Tapundersøkelse Rogaland: Innrapporterte resultater pr nå