Kollenhopp sommer 2020

Idrettssommer i Oslo 2022 - Informasjonsmøte 2.mars kl 20.00

Det er klart for planlegging av sommeraktiviteter! Oslo Idrettskrets ønsker å videreføre de gode erfaringene fra fjoråret inn i idrettssommeren 2022.

Idrettslag i Oslo kan også i år søke om økonomisk støtte til å gjennomføre sommeraktiviteter i nærmiljøet.

OIK avholder et informasjonsmøte om søknadsprosessen onsdag 2.mars kl 20.00 på Teams. Ingen påmelding nødvendig:

Møtet er avsluttet

LES MER OM IDRETTSSOMMEREN OG FINN SØKNADSSKJEMAET HER

Søknadsskjemaet åpnes 3.mars 2022, men du kan allerede her lese spørsmålene: Søknad Idrettssommer i Oslo 2022 PDF.pdf

Det understrekes at tildeling er under forutsetning at idrettskretsen mottar midler fra Oslo kommune. Dette avklares på et senere tidspunkt.

Har du spørsmål til søknadsskjemaet eller infomøtet, ta kontakt med marit.slupstad@idrettsforbundet.no eller toneholm.dagsvold@idrettsforbundet.no