arsmoter612.jpg

Gode regionale møter med idrettsråd og kommuner

Idrettskretsen har sammen med fylkeskommunen nylig gjennomført en møterunde i Innlandet. Målgruppe for møtene var idrettsråd og ansatte i kommuner med ansvar for idrett og temaet var idrettsanlegg. Vi vil takke for alle bidrag!

Vi har hatt møter i alle ni regioner og deltakelsen har vært veldig bra. På oppdrag fra Norges Idrettsforbund er vi bedt om å vurdere og prioritere anleggsbehovet i den enkelte region og til slutt samlet for Innlandet fylke. Dette skal ende opp i en rapport fra idrettskretsen til forbundet i løpet av mai måned.
Gjennom møtene fikk vi god kjennskap til og god oversikt over anleggssituasjonen i hver enkelt kommune og i den enkelte region.

Ut over anleggsoversikten har vi også bygd et nettverk overfor de enkelte regioner både i det kommunale systemet og i idrettsrådene.
Vi ønsker å takke hver enkelt deltaker for positive bidrag, gode diskusjoner og konstruktive tilbakemeldinger.

De fire første møtene foregikk fysisk ute i regionene før koronasituasjonen oppsto. Deretter måtte vi rigge oss for fem møter som ble gjennomført på Teams. Dette fungerte veldig bra takket være disiplinerte og engasjerte deltagere.

Tusen takk for alle bidrag!
Vi kommer tilbake med flere møter av denne kategori senere i år.