Foto: Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité

Styrekurs

Velkommen til styrekurs! Kursdeltakere vil igjennom kurset lære om styrets ansvar og arbeidsområder, samt hva det innebærer å være tillitsvalgt i klubben. Man vil også igjennom kurset få gode tips til å strukturere og effektivisere styrearbeidet.

Lær om klubbens styrearbeid i praksis.

Nye styremedlemmer anbefales å ta dette kurset raskt etter årsmøtet, slik at jobben som styremedlem blir enklere og tryggere i forbindelse med styrets oppgaver og forpliktelser. Man vil lettere kunne bidra inn i styret med oppgaver og deltakelse.

For bestilling av styrekurs, ta kontakt med Runo Nygård.
Runo.Nygard@idrettsforbundet.no
913 36 371

Kurset er tilrettelagt for: Nye styremedlemmer, Styret i klubben og gruppestyrene, valgkomiteèns medlemmer, daglig leder og ansatte dersom klubben har en administrasjon.