Foto: Erik Ruud

Blir du med på NIFs anleggs- og idrettsrådskonferanse 15.-16. oktober?

Norges idrettsforbund inviterer til anleggs- og idrettsrådskonferanse på Gardermoen lørdag 15. og søndag 16. oktober.

I tillegg inviterer Idrettsforbundet, i samarbeid med Viken idrettskrets, til en anleggsbefaring på ettermiddag fredag 14. oktober.

Hovedtemaene på konferansen vil være:

• Hvilke anlegg trenger vi i framtiden og hvordan skal vi samarbeide for å få etablert nye anlegg?
  • Norsk idrett og veien videre – hva er idrettens viktigste utfordringer og hvilke mål skal vi ha fremover?
  • Hvordan styrke idrettsrådenes rolle i internt i idrettsorganisasjonene og i lokalsamfunnet?

– Det passer fint å samle flest mulig tillitsvalgte og ansatte til denne konferansen nå når idretten er i gang igjen etter covid-19-periodene. Jeg gleder meg til å treffe dere alle og få høre om hva dere mener er bra og dårlig i norsk idrett, og hvilke utfordringer dere ser fremover, og ikke minst høre om hvilke forslag til løsninger dere har. Sammen skal vi sørge for at idrettsbevegelsen har gode rammevilkår, og at vi finner gode bærekraftige løsninger for fremtiden slik at enda flere velger å bli med i fellesskapet i idrettslagene, sier idrettspresident Berit Kjøll.

Mer info om konferansen finner du her. Noen av foredragsholderne er allerede klare, men et mer detaljert program og informasjon om påmelding vil komme i løpet av juni.