GIskien.jpg

Søk om Grasrotprisen og vinn 50.000 kroner

Kunne ditt idrettslag tenke seg å vinne 50.000 kroner? Norges idrettsforbund og Norsk Tipping deler hvert år ut Grasrotprisen til et idrettslag som gjør noe ekstra for ungdommene i deres lokalsamfunn.

Grasrotprisen er øremerket ungdomsidrett og deles ut til et idrettslag som øker rekrutteringen eller forebygger frafall blant ungdom.

Har ditt idrettslag allerede et godt tiltak som fortjener støtte? Planlegger dere å gjøre noe for å ivareta ungdommene i idrettslaget? Ønsker dere ungdommer å få i gang noe spesielt innenfor idrettslaget deres? Alle idrettslag som har gjennomført eller planlegger et godt tiltak for ungdommer kan delta.

Grasrotprisen er på 50.000 kroner og deles ut til én vinner. Søk her!

I tillegg kan lag i klubbene som gjør noe ekstra for at flere ungdommer skal få et tilbud i idretten søke om pengestøtte og vinne inntil 10.000 kroner. Søk her!

Alle idrettslag som søker om Grasrotprisen  være registrert i Frivillighetsregisteret og må motta Grasrotandel fra Norsk Tipping.

Grasrotnomineringen varer fra 16. november til 29. november. Juryen består av representanter fra Norsk Tipping og Norges idrettsforbund.

Vinnerne av Grasrotprisen vil motta prisen under Idrettsgallaseminaret i forbindelse med Idrettsgallaen på Lillehammer 9. januar 2016.