Foto: Erik Ruud / Norges Idrettsforbund

Åpen dag i Bergen Klatreklubb

Bergen Klatreklubb arrangerer Åpen Dag i Vestveggen i Åsane Arena den 29.11.

Ønsker du å prøve ut klatring? Da har du den perfekte muligheten nå! Onsdag 29. november inviterer Bergen Klatreklubb til åpen dag i Vestveggen i Åsane Arena fra 18:00-20:00.

Tilbudet er gratis, og utstyr som klatresko og klatresele står klubben for, i tillegg til et liten overraskelse etter arrangementet. Her har du friheten til å klatre så mye du vil, prøve utstyr eller kun sjekke ut fasilitetene. Du er velkommen uansett!

Det stilles med ulike klatreruter på alle nivå, kompetente instuktører og tilrettelegging for dine behov.

Praktisk informasjon:

Det er kun 20 ledige plasser, så her gjelder det å være raskt ute med påmelding. Det skjer via denne linken her:

Påmelding til åpen dag i Vestveggen (google.com)

Adkomst/parkering: Vestveggen ligger rett bak Bestlandshallen. Parkering tilknyttet Åsane Arena har makstid på 4 timer. Ønsker du å stå lenger, kan du parer ved Åsane Storsenter. Buss 3 (Støbotn), 3E (Støbotn ekspress) fra sentrum til Åsane bussterminal, eller buss 4 (Flaktveit) til Salhuskrysset. Det tar mellom 10-20 minutter å gå fra busstasjonen til Vestveggen.

Har du noen spørsmål? Ta kontakt med Eirik Hjellset på mail: eirik.hjellset@bergenklatreklubb.no