Vi gjentar suksessen! Nytt kurs med Gunnar Martin Kjenner

"Farer og feller med forberedelse og gjennomføring av årsmøter" I januar 2019 gjennomførte Vestfold idrettskrets kurs i årsmøtegjennomføring med Gunnar Martin Kjenner som kurslærer for et fullsatt Idrettens hus i Sandefjord. Nå gjentar vi suksessen og gjennomfører et nytt kurs torsdag 16. januar, denne gangen i Framhallen i Larvik. Kurset er GRATIS for alle idrettslag i Vestfold og Telemark.

Alle idrettslag skal innen utgangen av mars måned gjennomføre sitt årsmøte.

Gunnar Martin Kjenner vil i kurset gi dere full gjennomgang av blant annet følgende:
- Hvordan årsmøte gjennomføres i idrettslaget.
- Hvilke roller man må vedta og beskrivelse av disse.
- Reglene for valgkomiteen.
- Medlemskap i idrettslaget.

- Stemmerett, talerett og valgbarhet.

- Lovendringer vedtatt på Idrettstinget 2019

Tid og sted: torsdag 16. januar 2020 i Framhallen, Larvik

Påmelding gjøres via MinIdrett

Påmeldingsfrist: 16. januar 2020

For mer informasjon eller spørsmål ta kontakt på e-post: lineberre.paulsen@idrettsforbundet.no

Kursholder: Gunnar Martin Kjenner
Gunnar Martin Kjenner har lang erfaring med undervisning og har i tillegg til å holde kurs for idrettskretser og forbund, vært fagansvarlig og foreleser i idrettsjuss på Sport Management ved NIH i mer enn 30 år.
Han har hatt ulike tillitsverv i idretten, blant annet som formann i Ski- og fotballklubben Lyn og som medlem og leder av lovutvalg på krets- og forbundsnivå.